Zespół

Trenerzy

Kinga Bałazy

SPECJALIZACJA
Nowoczesna kuchnia polska, cukiernictwo
DOŚWIADCZENIE
Kinga jest w gastronomi od 12 lat. Dziewczyna, która przekuła pasję w profesję. Zdobywała doświadczenie w renomowanych hotelach i restauracjach na całym śląsku. Wieloletni szef strefy VIP na stadionie miejskim w Tychach obsługującej cateringi na ponad 400 osób. Do niedawna Pastry Chef cukierni w Aries Hotel & SPA Wisła ****, którą tworzyła od początku powstania hotelu. Obecnie doradca kulinarny marki Purena, tworzącej zdrowe i proste rozwiązania kulinarne zarówno dla gastronomii jak i klientów indywidualnych. Przedsiębiorca i twórca marki KUCHARZ NA WYNOS, innowacyjnego projektu biznesowego, obsługującego prywatne eventy w domu u Klienta, kolacje degustacyjne oraz pokazy kulinarne. Od wielu lat trener warsztatów kulinarnych dla sektora HORECA oraz prywatnych klientów. Współpracuje ze studiem kulinarnym Pracownia Smaku w Katowicach, gdzie pokazuje tajniki modern kitchen, kuchni arabskiej, greckiej oraz światowego street foodu. Laureatka i jurorka konkursów kulinarnych. Ulubiona kuchnia to dania orientu oraz kuchnia śródziemnomorska. Fanka nowoczesnych deserów, które tworzy we własnej pracowni cukierniczej. Zamiłowanie do słodkich wypieków odziedziczyła w genach po babci. Prywatnie miłośniczka powieści kryminalnych oraz szeroko pojętej literatury z zakresu rozwoju osobistego i psychologii biznesu. Pasjonat własnoręcznego wypieku chleba oraz staropolskich kiszonek

Piotr Borecki

SPECJALIZACJA
Szkolenia: kelnerskie, barmańskie, sommelierskie, baristyczne
DOŚWIADCZENIE
Piotr jest zawodowym kelnerem-bufetowym, który swoją przygodę z branżą gastronomiczną rozpoczął w 1998 r. od ukończenia liceum zawodowego o specjalizacji kelner-bufetowy. Liczba lokali gastronomicznych w których miał okazję pracować od tamtej pory oraz ich różnorodność pozwoliły mu na zgromadzenie ogromnego doświadczenia oraz gruntowne poznanie rynku. Przez lata Piotr Borecki zdobył również wiedzę i kompetencje niezbędne do wykonywania takich zawodów jak: barista, barman, sommelier, headweiter czy wreszcie manager. W przeszłości pełnił funkcję wiceprezesa Stowarzyszenia Kelnerów Polskich. Na swoim koncie ma również prowadzenie szkoleń dla nauczycieli szkół gastronomicznych oraz realizację pokazów dla szkół i hoteli (m.in. hotel „Gołębiewski” w Wiśle). Zasiadał w jury 6. edycji Krakowskiego Biegu Kelnerów.

Damian Krażewski

SPECJALIZACJA
Szeroko pojęte social media, reklama, marketing, copywriting.
DOŚWIADCZENIE
Swoją przygodę z reklamą i sprzedażą rozpoczął w 2012 roku od działalności na własne potrzebny. Z czasem liczba klientów sukcesywnie wzrastała. Od 2017 roku współprowadzi agencję reklamową Gang Art., której głównym celem jest rozbudowanie marek za pomocą strategii reklamy i marketingu. Prowadził lub audytował kilkadziesiąt fanpage’y i kont reklamowych dla Klientów z kilkunastu branż. Od 2021 roku prowadzi wykłady dla Wyższej Szkoły Bankowej. Do tego w ramach Manufaktury Inwestycji sprzedaje domy modułowe oraz działa na rynku nieruchomości.

W wolnych chwilach podpowiada innym, jak mogą prowadzić lepszy marketing. Damian stara się przekazywać wiedzę w sposób praktyczny, rozwiązując podczas szkolenia realne problemy uczestników, jak również pokazując przykłady na bazie swojego doświadczenia z pracy z Klientami. Działania Damiana charakteryzują się innowacyjnością oraz nieszablonowym sposobem myślenia w poszukiwaniu rozwiązań dotarcia do klienta.

Angelika Pruchniak

SPECJALIZACJA
Strategie marketingowe, Strategie Komunikacji marki, Facebook Ads, Analiza i Monitoring raportów, wdrożenia narzędzi promocji dla biznesu, skuteczne sposoby promocji produktów i usłgu on-line, obsługa Business Manager, Kreatywne treści Social Media, Teksty SEO.
DOŚWIADCZENIE
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Marketing i Logistyka w Mediach. 
Marketingowiec z wieloletnim doświadczeniem. W ostatnich latach działa czynnie we wspieraniu start-upów oraz w doradztwie biznesowym.

Doświadczenie zawodowe zdobyła w agencjach marketingowych, małych i średnich przedsiębiorstwach oraz korporacjach. Rok 2020 oraz 2021 rozwijała swoje umiejętności na rynkach zagranicznych, gdzie budowała firmy związane z nowymi technologiami. Posiada szerokie doświadczenie z zakresu digital marketingu m.in E-mail Marketing, Social Media, Influencer Marketing, audyt stron internetowych w tym e-commerce. 

Skupia się na budowie strategii marketingowych długo i krótkoterminowych. Opiera się na określonym budżecie, który wykorzystuje na konieczność wprowadzenia działań płatnych, jednak jest zwolennikiem szukania rozwiązań bezpłatnych opartych m.in na współpracy barterowej. W listopadzie 2021 roku przeprowadziła warsztaty marketingowe o tematyce: Negocjacje w branży marketingu na rynkach międzynarodowych, na Akademii Leona Koźmińskiego.

Marcin Fidziński

SPECJALIZACJA
Certyfikowany trener biznesu oraz coach. Trener sprzedaży i kompetencji miękkich.
DOŚWIADCZENIE
Absolwent Studiów Podyplomowych Psychologia w Biznesie Krakowskiej Szkoły Biznesu.
Sprzedawca z bogatym doświadczeniem handlowym między innymi w dziedzinie telekomunikacji, branż wydawniczej i edukacyjnej, sportowej, medycznej oraz farmaceutycznej.
Były przedstawiciel  medyczny międzynarodowego koncernu farmaceutycznego z udokumentowanymi sukcesami : wielokrotny zdobywca tytułów „Top performer” oraz „Talent”.
Zaangażowany w liczne procesy szkoleniowe jako trener freelancer w zakresie nieruchomości, sprzedaży, zarządzania zmianą, wystąpień publicznych, autoprezentacji, wywierania wpływu i wielu innych w obszarze szeroko rozumianych kompetencji miękkich.
Szkoli i coachuje między innymi przedstawicieli zawodów medycznych wg autorskiego programu „Wywieranie wpływu w środowisku medycznym”. Lubi ludzi dążąc do budowania i utrzymywania relacji łącząc sfery prywatną z zawodową.
Zainteresowany psychologią społeczną, rolą kompetencji miękkich w osiąganiu celów, procesami rozwojowymi w organizacji i zarządzaniu.
Były muzyk rozrywkowy, multiinstrumentalista, bluesman. Żeglarz jachtowy, miłośnik dalekich podróży. Sportowiec amator. Zachłanny na nowe technologie i gadżety.

Agata Rolska

SPECJALIZACJA
Social Media, Digital Marketing, Kształtowanie Wizerunku, Budowanie Strategii Marketingowych 
DOŚWIADCZENIE
Digital marketingiem, z naciskiem na social media, zajmuje się od 9 lat. Przechodziła przez różne stanowiska - od contentowca, moderatora, obsługę Klienta po koordynację i project management. Obecnie odpowiedzialna za wszystkie profile social media należące do Wolters Kluwer Polska na Facebooku, Twitterze oraz na LinkedIn, pod kątem komunikacji i obsługi technicznej oraz za szkolenia wewnętrzne. Od kilku lat przeprowadza indywidualne szkolenia oraz doradza przedsiębiorcom z obszaru MŚP między innymi w takich tematach jak: Kształtowanie wizerunku, Zarzadzanie relacjami z klientem, Audyty działań marketingowych, Budowanie strategii komunikacyjnej i marketingowej firmy, Tworzenie treści marketingowych na Social mediach.
 

Dorota Kubieniec

SPECJALIZACJA
Content marketing, digital marketing, media społecznościowe, copywriting, marketing w social mediach, analiza i audyt komunikacji marketingowej, strategie medialne, strategie komunikacji, reklama w nowych mediach
DOŚWIADCZENIE
Doświadczenie: Osiem lat doświadczenia w zakresie tworzenia treści - początkowo w formacie dziennikarskim przechodząc stopniowo w świat social mediów. Marketingiem zajmuje się od 5 lat pomagając firmom kształtować wizerunek w sieci. Od ponad dwóch lat prowadzę także warsztaty i ćwiczenia na tematy medialne, wizerunkowe, komunikacyjne czy marketingowe. W trakcie studiów doktoranckich w których łączy łączy swoje zainteresowania zawodowe z pracą badawczą,

Dorota Sędek

SPECJALIZACJA
Zarządzanie, kompetencje managerskie, sprzedaż i obsługa Klienta,
optymalizacja procesów operacyjnych, swsparcie w budowaniu systemów
operacyjnych.
 
DOŚWIADCZENIE
Przedsiębiorca i praktykujący manager, trener i rekruter. Podczas swojej
14-letniej kariery zawodowej zarządzała w sumie ponad 1000 pracowników,
wspierając w rozwoju 130 managerów, stając na czele różnorodnych
zespołów od kilku do kilkusetosobowych. Specjalizuje się w branżach:
retail, fashion, beauty, fitness & wellness, automotive. Od 2016
prowadzi działalność szkoleniową w myśl swojej misji, aby "uczyć szefów
stawać się liderami".
 

Paweł Gawliński

SPECJALIZACJA
Reklama Google Ads (AdWords), Pozycjonowanie stron internetowych, Content marketing w SEO
 
DOŚWIADCZENIE
Ekspert i certyfikowany specjalista Google Ads i Google Analytics (od 2011 roku).

Swoją przygodę z marketingiem internetowym rozpoczął w 2010 roku od pozycjonowania stron internetowych, następnie przyszła kolej na kampanie reklamowe w Google. Zbudował i optymalizował ponad 1000 kampanii reklamowych dla Klientów z kilkunastu branż.

Umiejętności i wiedzę przekazuje kolejnym pasjonatom, prowadząc szkolenia z pozycjonowania stron i kampanii reklamowych Google Ads.

Jest przede wszystkim praktykiem. Szkolenia prowadzi w formie praktycznych warsztatów, po których każdy uczestnik będzie w stanie samodzielnie wypozycjonować swoją stronę i prowadzić kampanie reklamowe w Google.

Paweł stara się przekazywać wiedzę w sposób praktyczny, rozwiązując podczas szkolenia realne problemy uczestników, jak również pokazując przykłady na bazie swojego doświadczenia z pracy z Klientami.

Marcin Krukar

SPECJALIZACJA
Kompetencje menadżerskie, obsługa klienta, sprzedaż, zarządzanie zespołem,  przywództwo organizacyjne 
DOŚWIADCZENIE
Ponad 18 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń, ponad 12 000 godzin pracy z różnorodnymi grupami, ponad 3 000 godzin doradztwa i konsultacji biznesowych.  Przez 3 lata Koordynator Zespołu Trenerów Wewnętrznych, Trener Wewnętrzny i HR BP w Intercity. Posiadacz Międzynarodowego Certyfikatu Trenera Zarządzania w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju (od 2012) wydawanego przez MATRIK & Edexcel i BTEC Professional Qualifications. Pracownik dydaktyczny Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie (od 2012). Dyplomowany Trener Biznesu (WSE Kraków), Menedżer Projektów Szkoleniowych (Wszechnica UJ), posiada uprawnienia Wykładowcy Pozaszkolnych Form Nauczania oraz Instruktora Praktycznej Nauki Zawodu. Absolwent Kursu Mentorskiego (2013), certyfikowany Trener HRD BP (2015). Realizował szkolenia dla takich firm jak: Intersport, Kotrak, Tobbaco Concept Factory, Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej W Bełchatowie, AirRoxy, Akademia Przedsiębiorczości, UCreate, IMKER i wielu innych.

Justyna Czado

SPECJALIZACJA
Psychologia, Efektywna Komunikacja, Zarządzanie zespołem
DOŚWIADCZENIE
Psycholog, specjalista z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
Od 11 lat specjalista ds zarządzania zasobami ludzkimi i rozwoju osobistego, od ponad 20
LAT praktyk biznesu, wykładowca akademicki na studiach podyplomowych Akademii Ekonomiczno – Humanistycznej w Warszawie. Doświadczony doradca, trener, rekruter, specjalizujący się w prowadzeniu projektów szkoleniowo- mentorskich i warsztatów z zakresu kompetencji miękkich oraz technik
sprzedaży. Prowadziła warsztaty i wykłady dla instytucji państwowych takich jak GUS, ZUS,
NFOŚiGW, SW oraz dla nauczycieli i lekarzy.
Przeprowadzała projekty szkoleniowo – mentorskie, które obejmowały następującą
tematykę: rozwój kompetencji miękkich pracowników oraz menagerów: komunikacja
interpersonalna, w szczególności komunikacja wewnątrz zespołu, budowanie prawidłowej,
poziomej i pionowej komunikacji wewnątrz organizacji. Asertywna komunikacja w
zarządzaniu zespołem pracowniczym. Motywowanie, wykorzystywanie technik kreatywnych. W ostatnich latach przeprowadziła kilkaset godzin usług szkoleniowych w zakresie komunikacji oraz kompetencji miękkich

Piotr Kaleta

SPECJALIZACJA
Marketing mediów społecznościowych, Reklama, Budowanie strategii marketingowych
DOŚWIADCZENIE
Jego główne aktywności zawodowe opierają się o startupy, marketing, zarządzanie oraz strategię biznesu. Ma doświadczenie w social media marketingu, content marketingu oraz copywritingu. W Kreatorze Wizerunku skupia się na działaniach związanych z digital marketingiem (głównie FB Ads), content marketingiem, a także na szkoleniach i doradztwie klientom - głównie z sektora MŚP - w zagadnieniach marketingowych. Aktualnie skupia się na rozwoju 2 startupów: Healthly (funkcjonalna i innowacyjna platforma telemedyczna) oraz LunchMe (aplikacja łącząca restauratorów z potencjalnymi odbiorcami ich ofert). Udziela się aktywnie w funduszu venture capital Freshman Capital, inwestującym w startupy w fazie seed / pre-seed. Specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji dla marek w mediach społecznościowych, które następnie wdraża i poddaje weryfikacji. W swoich działaniach wykazuje strategiczne myślenie, determinację, skuteczność wyznaczania celów i planowania.

Zespół Fundusze Wsparcia

Piotr Kowalski

STANOWISKO
Specjalista ds. szkoleń i projektów unijnych
OPIS
W głównej mierze odpowiedzialny za koordynowanie usług szkoleniowych i doradczych, wyszukiwanie trenerów oraz tworzenie dokumentacji w projektach unijnych. 

Magdalena Tatara

STANOWISKO
Menadżer Administracji 
OPIS
Główny koordynator projektów w przedsiębiorstwie. Odpowiedzialna między innymi za obieg dokumentacji między operatorami, a beneficjentami dotacji oraz za przeprowadzanie konsultacji do analiz potrzeb rozwojowych firm." 

Agnieszka Wypych

STANOWISKO
Specjalista ds. pozyskiwania funduszy unijnych
 
OPIS
Jestem energiczną osobą, która nie boi się wyzwań. Swoją karierę zawodową zaczęłam od pracy w firmie logistycznej, spędziłam tam kilka lat dzięki temu nabrałam doświadczenia w rozmowach z klientami. Rozwiązywanie problemów to moja specjalność, zawsze staram się znaleźć odpowiednie rozwiązanie

Jesika Kula

STANOWISKO
Specjalista ds. Projektów i Rozliczeń 
OPIS
Studentka Master of Business Management na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Interesuje się zarządzaniem oraz marketingiem, a także posiada akredytowane certyfikaty z obszarów Change Management i Agile Project Management na poziomie Foundation. W ubiegłym roku realizowała projekt "Szkoła Liderów Lokalnych", gdzie pomagała jednej z dolnośląskich gmin w dokonaniu audytu marketingowego oraz dobrać odpowiednie rekomendacje dot. dalszego kształtowania wizerunku gminy w social mediach. Obecnie jest w trakcie pisania pracy magisterskiej związanej z brandingiem korporacyjnym firm modowych na portalach społecznościowych. W wolnych chwilach podróżuje, a na swoim koncie ma już odwiedzonych 20 krajów.

Patryk Jasiński

STANOWISKO
Dyrektor Sprzedaży 
OPIS
Mimo iż od prawie 9 lat szkolę firmy na terenie całej Polski, cały czas aktywnie sprzedaję, bo po prostu KOCHAM TO ROBIĆ. Po moich szkoleniach i warsztatach firmy odnotowują wzrost sprzedaży na poziomie 60– 230%

W swojej 10-letniej karierze w sprzedaży pracowałem na rynkach między innymi: dostawców usług energetycznych i gazowych, usług telekomunikacyjnych, dostawców internetu, dofinansowaniach z Unii Europejskiej, rynku SEO, poligraficznym, prawnym, księgowym, szkoleniowym, bankowym, odzieżowym i liczba ta stale rośnie. Kilka tysięcy odbytych godzin szkoleniowych i usług doradczych. Obecnie prowadzi zespół sprzedażowy Funduszy Wsparcia 

Piotr Turek

STANOWISKO
Prezes Zarządu 
OPIS
Związany z marketingiem od 5 lat. Właściciel agencji promocyjnej,  kreator wizerunku oraz  spółki consultingowej - Fundusze Wsparcia. Współtworzył kilkadziesiąt kampanii promocyjnych w różnych branżach. Przeprowadził kilkaset godzin usług szkoleniowo- doradczych. Opracował kilka autorskich szkolen m.in z zakresu marketingu i budowania relacji z klientem  w branży fitness. Na przestrzeni ostatnich lat jako trener współpracował z kilkoma placówkami edukacyjnymi. Obecnie koordynuje kilkunastoosobowym zespołem Funduszy Wsparcia 

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat

DOFINANSOWAŃ

w Twoim rejonie?

Napisz do nas!

Formularz kontaktowy

Wiadomość została wysłana.