Piotr Turek
ZESPÓŁ FUNDUSZY WSPARCIA
Prezes Zarządu
Od 2018 roku działa w obszarze consultingu i pozyskiwania dofinansowań dla przedsiębiorstw. W tym czasie zrealizował kilkaset usług doradczych dla firm z różnych branż, wspierając je w rozwoju i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań. Kieruje kilkunastoosobowym zespołem specjalistów, odpowiadając za koordynację projektów, rozwój oferty oraz wdrażanie nowych programów Unijnych. Opracowuje i nadzoruje długoterminową strategię rozwoju firmy, koncentrując się na skuteczności, jakości doradztwa
i budowaniu trwałych relacji
z partnerami biznesowymi.
Konrad Skórski
Kierownik sprzedaży
Moja wiedza i umiejętności pozwalają mi tworzyć i wdrażać skuteczne strategie sprzedażowe, które przyczyniaja się do wzrostu dochodów i rozwoju firmy. Ponadto, posiadam doskonałe umiejętności interpersonalne, co umożliwia mi nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami oraz budowanie efektywnej sieci kontaktów w branży.
Daria Olszewska
Specjalista ds. projektów unijnych
Do jej głównych zadań w firmie należy przygotowanie dokumentacji do projektów unijnych. Dodatkowo zajmuje się kwestiami organizacyjnymi związanymi z naborami do dofinansowań oraz sporządzaniem dokumentacji wewnętrznej. Studiuje na Uniwersytecie Wrocławskim.
Aleksandra Kosowska-Bieda
Specjalista ds. projektów unijnych
Zajmuje się przygotowaniem dokumentacji dla projektów inwestycyjnych i społecznych w
ramach programów krajowych i unijnych od 2012 roku. Współpracuje z klientami w zakresie
skutecznego opracowywania wniosków o dofinansowanie głównie w zakresie rozwoju
działalności gospodarczej.
Sandra Zbyszyńska
Menadżer ds. administracji
Od kilku lat z sukcesem wspiera przedsiębiorców w kompleksowym procesie pozyskiwania
dofinansowań. Prowadzi klientów przez cały cykl realizacji projektu - od przygotowania wniosku, przez wdrożenie i rozliczenie, aż po pomyślne przejście kontroli.
Ma doświadczenie w wielu projektach, w pracy z firmami z różnych branż, m.in. medycznej, budowlanej, horeca,
beauty. Z wykształcenia magister doradztwa podatkowego, obecnie poszerza kompetencje
studiując prawo zamówień publicznych. Łączy analityczne podejście z praktycznym
zrozumieniem potrzeb biznesu, dzięki czemu skutecznie wspiera klientów
w osiąganiu ich celów rozwojowych.
Katarzyna Rodzaj-Ilnicka
Specjalista ds. projektów unijnych oraz koordynator usług szkoleniowych
Do jej głównych obowiązków należy przygotowywanie kompleksowej dokumentacji aplikacyjnej do projektów unijnych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnętrznych. Skutecznie koordynuje procesy naboru dofinansowań zapewniając klientom pełne wsparcie na każdym etapie realizacji projektu.
Dawid
Spławski
Doradca ds. projektów UE
Jako specjalista ds. sprzedaży, łączę wiedzę i doświadczenie, by tworzyć skuteczne strategie i realizować ambitne cele. Dzięki zdobytym umiejętnościom analitycznym oraz zdolnościom budowania trwałych relacji z klientami wspieram rozwój firmy oraz wspomagam osiąganie wysokich wyników sprzedażowych
Justyna Kaczmarek
Doradca ds. projektów UE
Od ponad czterech lat zajmuję się doradztwem i sprzedażą dotacji unijnych, a od trzech lat
działam głównie w branży medycznej. Do każdego klienta podchodzę indywidualnie i partnersko, łącząc moją wiedzę i doświadczenie
z realnym zaangażowaniem.
Uważnie słucham potrzeb, dzięki czemu jestem w stanie dopasować odpowiedni projekt w zależności
od województwa i specyfiki działalności. Nie jest to dla mnie „zwykła praca”, bynajmniej.
Działam z pasją ponieważ fascynuje mnie sektor zdrowia. Przy współpracy z wykwalifikowanymi ekspertami widzę realny wpływ naszych działań na poprawę jakości i dostępności ochrony zdrowia w Polsce.
Piotr Szablewski
Koordynator Projektów Unijnych
Od 2016 roku zajmuję się kompleksowym przygotowaniem, rozliczaniem i audytem projektów
współfinansowanych ze środków
Unii Europejskiej. Wspieram przedsiębiorstwa, jednostki
samorządu terytorialnego oraz instytucje publiczne w skutecznym pozyskiwaniu i wykorzystaniu
funduszy. Specjalizuję się w projektach inwestycyjnych, badawczo-rozwojowych oraz
transformacji cyfrowej i przemysłowej (Przemysł 4.0, GOZ, KPO, FENG).
Ireneusz Kleszcz
Doradca ds. projektów UE
Tematyką dotacji zajmuje się od kliku lat z powodzeniem doradzając klientom w podjęciu właściwych decyzji. W prosty i rzeczowy sposób tłumaczy dotacyjne zawiłości. Ceni merytoryczną i spójną komunikację z przedsiębiorcami
i odnoszenie wspólnych korzyści
inwestycyjnych.
Wioleta Siwek
Doradca ds. projektów UE
Moim zadaniem jest dopasowanie odpowiednich programów i funduszy klientom lub wewnętrznym działom firmy w zakresie możliwości pozyskania środków.
Joanna Wichrowska
Specjalista ds. projektów unijnych
Od ponad ośmiu lat wspiera przedsiębiorstwa, instytucje i organizacje w skutecznym pozyskiwaniu funduszy, zarządzaniu projektami oraz prowadzeniu ich sprawozdawczości. Łączy wiedzę prawniczą i menedżerską
z praktycznym doświadczeniem
w doradztwie biznesowym, diagnozie potencjału organizacji oraz optymalizacji procesów wewnętrznych.
Absolwentka Wyższej Szkoły Prawa i Administracji w Lublinie oraz studiów podyplomowych z zakresu podatków, rachunkowości i zarządzania. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym, analizie potencjału organizacyjnego firm, diagnozach kompetencji kadr oraz opracowywaniu kompleksowych wniosków o dofinansowanie w ramach programów krajowych i unijnych. W pracy stawia na precyzję, terminowość i partnerską współpracę z klientem.
Paulina Skrzypiec
Asystentka Zarządu
Doświadczona specjalistka z dwudziestoletnim stażem w sektorach transportu, energetyki i
gospodarki odpadami, łącząca wiedzę z obszarów administracji, sprzedaży i obsługi klienta.
W Funduszach Wsparcia odpowiada za kompleksowe wsparcie Zarządu, zarządzanie dokumentacją oraz prowadzenie procesów fakturowania i windykacji. Uczestniczy w działaniach operacyjnych i sprzedażowych, dbając o sprawną realizację projektów i wysoką jakość obsługi klientów. Wierzy, że prawdziwy profesjonalizm polega na harmonijnym łączeniu kompetencji
merytorycznych z empatycznym podejściem, i tak kieruje swoją codzienną działalnością w
Funduszach Wsparcia.
TRENERZY FUNDUSZYWSPARCIA
Piotr Kaleta
Marketing mediów społecznościowych, Reklama, Budowanie strategii marketingowych
Jego główne aktywności zawodowe opierają się o startupy, marketing, zarządzanie oraz strategię biznesu. Ma doświadczenie w social media marketingu, content marketingu oraz copywritingu. W Kreatorze Wizerunku skupia się na działaniach związanych z digital marketingiem (głównie FB Ads), content marketingiem, a także na szkoleniach i doradztwie klientom - głównie z sektora MŚP - w zagadnieniach marketingowych. Aktualnie skupia się na rozwoju 2 startupów: Healthly (funkcjonalna i innowacyjna platforma telemedyczna) oraz LunchMe (aplikacja ńącząca restauratorów z potencjalnymi odbiorcami ich ofert). Udziela się aktywnie w funduszu venture capital Freshman Capital, inwestującym w startupy w fazie seed / pre-seed. Specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji dla marek w mediach społecznościowych, które następnie wdraża i poddaje weryfikacji. W swoich dziańaniach wykazuje strategiczne myślenie, determinację, skuteczność wyznaczania celów i planowania.
Damian Krążewski
Szeroko pojęte social media, reklama, marketing, copywriting.
Swoją przygodę z reklamą i sprzedażą rozpoczął w 2012 roku od działalności na własne potrzeby. Z czasem liczba klientów sukcesywnie wzrastała. Od 2017 roku współprowadzi agencję reklamową Gang Art., której głównym celem jest rozbudowanie marek za pomocą strategii reklamy i marketingu. Prowadził lub audytował kilkadziesiąt fanpage’y i kont reklamowych dla Klientów z kilkunastu branż. Od 2021 roku prowadzi wykłady dla Wyższej Szkoły Bankowej. Do tego w ramach Manufaktury Inwestycji sprzedaje domy modułowe oraz działa na rynku nieruchomości.
W wolnych chwilach podpowiada innym, jak mogą prowadzić lepszy marketing. Damian stara się przekazywać wiedzę w sposób praktyczny, rozwiązując podczas szkolenia realne problemy uczestników, jak również pokazując przykłady na bazie swojego doświadczenia z pracy z Klientami. Działania Damiana charakteryzują się innowacyjnością oraz nieszablonowym sposobem myślenia w poszukiwaniu rozwiązań dotarcia do klienta.
Marcin Krukar
Kompetencje menadżerskie, obsługa klienta, sprzedaż, zarządzanie zespołem, przywództwo organizacyjne
Ponad 18 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń, ponad 12 000 godzin pracy z różnorodnymi grupami, ponad 3 000 godzin doradztwa i konsultacji biznesowych. Przez 3 lata Koordynator Zespołu Trenerów Wewnętrznych, Trener Wewnętrzny i HR BP w Intercity. Posiadacz Międzynarodowego Certyfikatu Trenera Zarządzania w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju (od 2012) wydawanego przez MATRIK & Edexcel i BTEC Professional Qualifications. Pracownik dydaktyczny Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie (od 2012). Dyplomowany Trener Biznesu (WSE Kraków), Menedżer Projektów Szkoleniowych (Wszechnica UJ), posiada uprawnienia Wykńadowcy Pozaszkolnych Form Nauczania oraz Instruktora Praktycznej Nauki Zawodu. Absolwent Kursu Mentorskiego (2013), certyfikowany Trener HRD BP (2015). Realizował szkolenia dla takich firm jak: Intersport, Kotrak, Tobbaco Concept Factory, Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej W Bełchatowie, AirRoxy, Akademia Przedsiębiorczości, UCreate, IMKER i wielu innych.
Marcin Fidziński
Certyfikowany trener biznesu oraz coach. Trener sprzedaży i kompetencji miękkich.
Absolwent Studiów Podyplomowych Psychologia w Biznesie Krakowskiej Szkoły Biznesu.
Sprzedawca z bogatym doświadczeniem handlowym między innymi w dziedzinie telekomunikacji, branż wydawniczej i edukacyjnej, sportowej, medycznej oraz farmaceutycznej.
Były przedstawiciel medyczny międzynarodowego koncernu farmaceutycznego z udokumentowanymi sukcesami : wielokrotny zdobywca tytułów „Top performer” oraz „Talent”.
Zaangażowany w liczne procesy szkoleniowe jako trener freelancer w zakresie nieruchomości, sprzedaży, zarządzania zmianą, wystąpień publicznych, autoprezentacji, wywierania wpływu i wielu innych w obszarze szeroko rozumianych kompetencji miękkich.
Szkoli i coachuje między innymi przedstawicieli zawodów medycznych wg autorskiego programu „Wywieranie wpływu w środowisku medycznym”. Lubi ludzi dążąc do budowania i utrzymywania relacji łącząc sfery prywatną z zawodową.
Zainteresowany psychologią społeczną, rolą kompetencji miękkich w osiąganiu celów, procesami rozwojowymi w organizacji i zarządzaniu.
Były muzyk rozrywkowy, multiinstrumentalista, bluesman. żeglarz jachtowy, miłośnik dalekich podróży. Sportowiec amator. Zachłanny na nowe technologie i gadżety.
Aldona Namiestnik-Hok
Doradca podatkowy oraz certyfikowana księgowa. Prowadzi szkolenia i warsztaty dotyczące tematyki rachunkowej oraz podatkowej.
Absolwentka finansów i rachunkowości Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz studiów podyplomowych w tym obszarze. Posiada wieloletnie doświadczenie menadżerskie w obszarze finansów, rachunkowości i podatków w spółkach kapitałowych polskich i międzynarodowych branży usługowej, handlowej i produkcyjnej m.in. Alab Laboratoria, Tchibo Warszawa, Manufacturing, TZMO. Przebywała i pracowała w Indiach jako kontroler finansowy spółki produkcyjnej. Stawia na szkolenia w przyjaznej atmosferze, w pełni merytoryczne. Zrozumienie tematyki przez uczestników to cel. Uwielbia podróże i poznawanie innych kultur.
Anna Werner - Maliszewska
Doktor psychologii. Przewodnicząca Polskiego Towarzystwa Psychologii Pozytywnej. Trener biznesu. Współzałożycielka marki szkoleniowo-doradczej Brain Crafting.
Mentor rezyliencji liderów i zespołów. Wspiera jednostki i zespoły w rozwijaniu odporności psychicznej. Pracuje nad pewnością i gotowością Klienta do wyzwań. Certyfikowana facylitatorka odporności psychicznej MTQ48®, rozwoju osobowości MBTI Step I®. Coach Grupowy i Coach Zespołów Biznesowych. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu treningów, szkoleń, zarówno dla sektora prywatnego, jak i publicznego w tym sektora zdrowie.
Głównie specjalizuje się w prowadzeniu treningów radzenia sobie ze stresem, odporności psychicznej i gotowości do wyzwań. Szkoliła służby specjalne i wojska specjalne. Twórca metody Trening Odwagi TM (Brain Crafting). Aktualnie prowadzi badania w obszarze Odwagi i Kapitału Psychologicznego. Wykłada na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie SWPS, Akademii Leona Koźmińskiego i Akademii Sztuki Wojennej. Pracowała z menadżerami i zespołami w firmach takich jak: GDDKiA, PARP, Przewozy Regionalne, Polkomtel S.A., Unilever, Ferrero, ZenithOptimedia, IKEA, Nestle S.A., Hays, Centrum Coachingu, Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Promessa Plus, Fundacja dr Clown, Żywiec Polska, SoftArchitect, Marsh McLennan, Grupa Fundamenti, Odlewnie Polskie, Obok Lasu, Fundacja Instytut Myśli Europejskiej, Med-Jar.
Paweł Gawliński
Reklama Google Ads (AdWords), Pozycjonowanie stron internetowych, Content marketing w SEO
Ekspert i certyfikowany specjalista Google Ads i Google Analytics (od 2011 roku).
Swoją przygodę z marketingiem internetowym rozpoczął w 2010 roku od pozycjonowania stron internetowych, następnie przyszła kolej na kampanie reklamowe w Google. Zbudował i optymalizował ponad 1000 kampanii reklamowych dla Klientów z kilkunastu branż.
Umiejętności i wiedzę przekazuje kolejnym pasjonatom, prowadząc szkolenia z pozycjonowania stron i kampanii reklamowych Google Ads.
Jest przede wszystkim praktykiem. Szkolenia prowadzi w formie praktycznych warsztatów, po których każdy uczestnik będzie w stanie samodzielnie wypozycjonować swoją stronę i prowadzić kampanie reklamowe w Google.
Paweł stara się przekazywać wiedzę w sposób praktyczny, rozwiązując podczas szkolenia realne problemy uczestników, jak również pokazując przykłady na bazie swojego doświadczenia z pracy z Klientami.
Piotr Borecki
Szkolenia: kelnerskie, barmańskie, sommelierskie, baristyczne
Piotr jest zawodowym kelnerem-bufetowym, który swoją przygodę z branżą gastronomiczną rozpoczął w 1998 r. od ukończenia liceum zawodowego o specjalizacji kelner-bufetowy. Liczba lokali gastronomicznych w których miał okazję pracować od tamtej pory oraz ich różnorodność pozwoliły mu na zgromadzenie ogromnego doświadczenia oraz gruntowne poznanie rynku. Przez lata Piotr Borecki zdobył również wiedzę i kompetencje niezbędne do wykonywania takich zawodów jak: barista, barman, sommelier, headweiter czy wreszcie manager. W przeszłości pełnił funkcję wiceprezesa Stowarzyszenia Kelnerów Polskich. Na swoim koncie ma również prowadzenie szkoleń dla nauczycieli szkół gastronomicznych oraz realizację pokazów dla szkół i hoteli (m.in. hotel „Gołębiewski” w Wiśle). Zasiadał w jury 6. edycji Krakowskiego Biegu Kelnerów.
Kinga Bałazy
Nowoczesna kuchnia polska, cukiernictwo
Kinga jest w gastronomi od 12 lat. Dziewczyna, która przekuła pasję w profesję. Zdobywała doświadczenie w renomowanych hotelach i restauracjach na całym śląsku. Wieloletni szef strefy VIP na stadionie miejskim w Tychach obsługującej cateringi na ponad 400 osób. Do niedawna Pastry Chef cukierni w Aries Hotel & SPA Wisła ****, którą tworzyła od początku powstania hotelu. Obecnie doradca kulinarny marki Purena, tworzącej zdrowe i proste rozwiązania kulinarne zarówno dla gastronomii jak i klientów indywidualnych. Przedsiębiorca i twórca marki KUCHARZ NA WYNOS, innowacyjnego projektu biznesowego, obsługującego prywatne eventy w domu u Klienta, kolacje degustacyjne oraz pokazy kulinarne. Od wielu lat trener warsztatów kulinarnych dla sektora HORECA oraz prywatnych klientów. Współpracuje ze studiem kulinarnym Pracownia Smaku w Katowicach, gdzie pokazuje tajniki modern kitchen, kuchni arabskiej, greckiej oraz światowego street foodu. Laureatka i jurorka konkursów kulinarnych. Ulubiona kuchnia to dania orientu oraz kuchnia śródziemnomorska. Fanka nowoczesnych deserów, które tworzy we własnej pracowni cukierniczej. Zamiłowanie do słodkich wypieków odziedziczyła w genach po babci. Prywatnie miłośniczka powieści kryminalnych oraz szeroko pojętej literatury z zakresu rozwoju osobistego i psychologii biznesu. Pasjonat własnoręcznego wypieku chleba oraz staropolskich kiszonek