Przeprowadzamy wydarzenia z tematów podstawowych do prowadzenia firmy oraz dobranych do typu Twojego biznesu.
Na szkolenie możesz otrzymać nawet 100% dofinansowania!
Przeprowadzamy wydarzenia z tematów podstawowych do prowadzenia firmy oraz dobranych do typu Twojego biznesu.
Na szkolenie możesz otrzymać nawet 100% dofinansowania!
Organizowanie pracy własnej i podległych pracowników jest kluczowym aspektem skutecznego zarządzania.Organizacja pracy w zespole jest to odpowiedni dobór kadry pracowniczej, zasobów oraz procesów produkcyjnych w taki sposób by móc jak najszybciej i jak najbardziej efektywnie realizować zaplanowane działania.
Każdy, niezależne od tego, gdzie pracuje i jakie stanowisko zajmuje, powinien wiedzieć, jak dobrze planować pracę, jak efektywnie i skutecznie zarządzać czasem. Wiedza ta jest przydatna również w życiu prywatnym, dobra organizacja czasu pozwoli wygospodarować czas na upragniony wypoczynek i hobby.
Dzięki szkoleniu poznasz m.in.:
- zasady organizacji pracy własnej w teorii i praktyce,
- bezpieczne warunki organizacji pracy,
- metody zarządzania ryzykiem zawodowym,
- tworzenie systemów finansowych dla pracowników,
- sposoby rozwiazywania konfliktów,
- projektowanie stanowiska pracy z uwzględnieniem efektywności.
- wskazówki dotyczące delegowania zadań,
- metodę wyznaczania celów i priorytetów,
- sposoby na skuteczne motywowanie pracowników.
Zgrana kadra pracownicza to jeden z fundamentów dobrze funkcjonującej firmy. Efektywne
zarządzanie zespołem polega przede wszystkim na odnalezieniu, zdefiniowaniu oraz
uświadomieniu sobie i pracownikom wspólnego celu, do którego dążyć ma cała firma.
Skuteczne zarządzanie to przede wszystkim motywacja i koordynacja działań, co wymaga z
pewnością dobrego lidera.
Dzięki szkoleniu dowiesz się m.in. jak:
- odnaleźć wspólne cele oraz zmotywować i skoordynować pracę zespołu do ich osiągnięcia,
- budować i dbać o dobrą atmosferę wśród pracowników,
- planować i rozdzielać obowiązki,
- zbudować swój autorytet w firmie,
- panować nad emocjami i być asertywnym,
- rozwiązywać konflikty,
- wypracować podejście procesowe i dbać o wysokie zaangażowanie pracowników w procesy
zachodzące w firmie.
Zarzędzanie przedsiębiorstwem, często nazywane zarzędzaniem biznesowym lub korporacyjnym, obejmuje nadzorowanie i koordynowanie działań organizacji w celu osięgnięcia określonych celów i zadań. Obejmuje to szereg funkcji, ról i obowięzków, które przyczyniaję się do ogólnego sukcesu i zrównoważonego rozwoju firmy.
Szkolenia w tej dziedzinie pozwolę Ci na poznanie:
- podstaw zarzędzania,
- rodzajów przedsiębiorstw i ich struktury,
- celów organizacyjnych,
- zasad projektowania struktury organizacyjnej,
- zasad skutecznego zarzędzania zespołem,
- rocesu podejmowania decyzji,
- komunikacji w zarzędzaniu,
- systemu kontroli zarzędczej a także na doskonalenie procesów.
Zarządzanie zmianą to systematyczne podejście do transformacji procesów, kultury, technologii oraz struktury organizacji. Obejmuje ono planowanie, wykonywanie i prowadzenie osób, zespołów i całej organizacji przez okres zmian. Celem zarządzania zmianą jest pomyślne wdrożenie nowych strategii, struktur lub technologii przy jednoczesnym zminimalizowaniu oporu i zmaksymalizowaniu pozytywnego wpływu zmiany.
Szkolenie pozwoli Ci poszerzyć wiedzę w zakresie:
- koncepcji zmiany,
- dokonywania zmian w przedsiąbiorstwie,
- cyklu życia zmiany - perspektywa przedsiąbiorstwa i pracownika,
- metodyki wdrożenia oprogramowania wspierającego zarządzanie,
- zarządzania zmianą w ujęciu cyfrowym z wykorzystaniem systemu CRM,
- zarządzania zmianami organizacyjnymi.
Zarządzanie transformacją cyfrową odnosi się do procesu wykorzystywania technologii cyfrowych do tworzenia, modyfikowania lub zastępowania procesów biznesowych, kultury i doświadczeń klientów w celu spełnienia zmieniających się wymagań biznesowych i rynkowych. Obejmuje integrację technologii cyfrowej z różnymi aspektami organizacji, zasadniczo zmieniając sposób jej działania i dostarczania wartości klientom.
Szkolenie pozwoli Ci poznać m.in.:
- podstawy transformacji cyfrowej,
- strategię transformacji cyfrowej,
- narzędzia transformacji cyfrowej,
- innowacje w przedsiębiorstwie,
- komunikację przy wdrażaniu strategii,
- dojrzałość cyfrową firmy,
- transformacja cyfrowa szansą,
- mapa drogowa transformacji cyfrowej.
Zarządzanie czasem to proces planowania i organizowania, w jaki sposób efektywnie dzielić swój czas na określone działania, aby osiągnąć swoje cele. Skuteczne zarządzanie czasem obejmuje ustalanie priorytetów zadań, wyznaczanie celów i przydzielanie odpowiedniej ilości czasu na każdą czynność. Efektywne zarządzanie czasem zwiększa produktywność, pozwala podejmować przemyślane decyzje, redukuje stres poprawia jakośc pracy.
Szkolenie umożliwi Ci poznanie:
- metod zarządzania czasem,
- rożnicy pomiędzy celem działania a motywacją,
- barier i trudności w efektywnej organizacji czasu,
- najczęstszych błędów, które przeszkadzają efektywnie zarządzać czasem.
- przeszkód w zarządzaniu sobą w czasie,
- popularnych narzędzi planowania.
Model biznesowy to ramy lub plan, który określa, w jaki sposób firma tworzy, dostarcza i przechwytuje wartość. Opisuje on podstawowe aspekty tego, jak działa przedsiębiorstwo, w jaki sposób generuje przychody i utrzymuje się na rynku. Dobrze zdefiniowany model biznesowy pomaga wyjaśnić podstawowe aspekty działalności firmy i sposób, w jaki zamierza ona osiągnąć swoje cele.
Szkolenia, które posiadamy w ofercie pozwolą Ci poznać:
- modele biznesowe,
- biznes Model Canva,
- segmentacja klientów,
- zasady kształtowania modelu biznesowego w firmie,
- proces tworzenia persony w oparciu o Coustomer experience.
Skuteczna komunikacja jest istotną umiejętnością w różnych aspektach życia, w tym w relacjach osobistych, miejscu pracy i interakcjach społecznych. Wymiana poszczególnych komunikatów językowych czy też niejęzykowych zwana jest powszechnie komunikacją werbalną i niewerbalną odbywającą się pomiędzy dwoma osobami. Komunikacja ma na celu wzajemne przekazanie myśli, uczuć, własnego zdania lub też pomysłów. Każdy wysyłany przez daną osobę komunikat składa się z elementów językowych oraz niejęzykowych, w postaci gestu czy mimiki.
Efektywna komunikacja w zespole jest niezbędna dla jego sukcesu i produktywności.
Oferowane przez nas szkolenia pozwolą Ci poznać:
- podstawy komunikacji interpersonalnej,
- bariery komunikacyjne,
- narzędzia skutecznej komunikacji,
- komunikację asertywną,
- rolę stereotypów i rutyny w komunikacji przy pracy zespołowej.
- komunikację w organizacji,
- pojęcie informacji zwrotnej w zarządzaniu.
Sytuacje stresowe są nieodłącznym elementem życia człowieka. Stres, jest to odczucie dyskomfortu w określonej sytuacji, rozumiane jako stan napięcia, poczucie zagrożenia lub lęku. Radzenie sobie ze stresem ma kluczowe znaczenie dla utrzymania dobrego samopoczucia psychicznego i fizycznego. Zjawisko to dotyczy przyjęcia zdrowych mechanizmów rozładowywania napięcia oraz dokonywania pozytywnych wyborów wpływających na styl życia.
Szkolenie pozwoli Ci poznać m.in.:
- metody przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu i radzenia sobie ze stresem,
- zarządzanie stresem swoich pracowników i współpracowników,
- efektywne zarządzanie "energią" zespołową,
- work life balance w ujeciu personalnym oraz zespołowym,
- postępowanie wspierające personel w sytuacjach kryzysowych,
- wsparcie psychologiczne oraz emocjonalne w trudnych sytuacjach zawodowych,
- wsparcie psychogloczine i emocjonalne dla zespołu w sytuacjach kryzysowych,
- proces tworzenia i upowszechniania dobrych nawyków/ doświadczeń w zespole.
Obsługa klienta to szeroko rozumiana etyka postępowania przedsiębiorstwa w kontaktach z
klientami – od prezentacji produktów i swojej marki, przeprowadzania procesu sprzedaży, po
wszelkie działania posprzedażowe, mające na celu zbudowanie wartościowych,
długofalowych relacji z klientami i umacnianie wizerunku swojej marki.
Szkolenie pozwoli Ci poznać m.in.:
- modele komunikacji z klientem,
- sposoby badania opinii klientów i wyciągania na ich podstawie wartościowych wniosków,
- metody zbierania informacji o klientach i wychodzenia naprzeciw ich potrzebom,
- sposoby budowania zaufania klientów,
- metod i kanałów docierania do klientów i tworzenia z nimi wartościowych relacji.
Marketing jest bardzo szerokim pojęciem, łączącym szereg działań służących kreowaniu
produktu, stałej komunikacji z klientem oraz dostarczaniu produktów. Działania
marketingowe podyktowane są jak najtrafniejszym rozpoznaniem i skutecznym
zaspokojeniem ludzkich potrzeb, mających w efekcie prowadzić do maksymalizacji zysków
firmy.
Dzięki szkoleniu poznasz m.in.:
- narzędzia do pomiaru i analizy działań marketingowych oraz korzyści, jakie z nich płyną,
- możliwości płatnych reklam,
- techniki i kanały skutecznej promocji marki w Internecie oraz zwiększania swoich zasięgów,
- metody pozyskiwania klientów i budowania z nimi relacji,
- sposoby budowania wizerunku swojej marki jako profesjonalnej i otwartej na innowacje
oraz zmieniające się potrzeby klientów.
Sprzedaż to złożony proces, wymagający przemyślanych działań organizacyjnych,
finansowych, a także technologicznych, które w rezultacie mają na celu stworzenie spójnej,
samonapędzającej się machiny generującej dochody dla przedsiębiorstwa. Kluczowa jest
więc tutaj wiedza w zakresie determinantów skutecznej sprzedaży.
Dzięki szkoleniu dowiesz się m.in.:
- jak efektywnie prowadzić sprzedaż,
- jak zaprezentować swój produkt,
- jakie istnieją kanały dystrybucyjne i które są najbardziej optymalne w danej branży,
- co i jak wpływa na skuteczną sprzedaż,
- jak odpowiednio wybrać swój target i jak stworzyć dobrą relację z klientem.
Każda firma, niezależnie od branży, chcąc podbijać swój rynek powinna się rozwijać i
poszerzać swoją wiedzę. Dbałość o rozwój swoich kwalifikacji pomaga kształtować i
umacniać swój fach, a co za tym idzie – rozwijać jakość swoich usług i dbać o wizerunek
swojej marki. Profesjonalizm determinuje zysk.
Pomożemy rozwijać kompetencje, organizując szkolenia dostosowane do potrzeb
przedsiębiorstwa i specyfiki branży.
Branża IT (Information Technology) to dynamiczny i szybko rozwijający się sektor, który obejmuje szeroki zakres działań związanych z wykorzystaniem technologii do tworzenia, zarządzania, przetwarzania i przekazywania informacji. Branża IT odgrywa kluczową rolę w globalnej gospodarce, wpływając na różne aspekty biznesu, edukacji, opieki zdrowotnej, rozrywki i życia codziennego.
Oferujemy szkolenia w zakresie m.in.:
- Zarządzania procesami w transformacji cyfrowej,
- Kompetencji cyfrowych w zakresie wdrażania i stosowania technologii informatycznych,
- Bezpieczeństwa Cyfrowego,
- Zarządzania zmianą w transformacji cyfrowej,
- Zarządzania transformacją cyfrową.
Gastronomia to nauka o praktyce i wiedzy na temat gotowania i spożywania dobrego jedzenia. Obejmuje szeroki zakres działań i dyscyplin, w tym sztuką kulinarną, nauką o żywności, żywienie oraz kulturowe i społeczne aspekty żywności. Gastronomia to znacznie szersze pojącie niż tylko prowadzenie restauracji. Gastronomia to tradycje kulinarne, zwyczaje i obycze związane z jedzeniem.
Oferujemy Państwu szkolenia z zakresu:
- zarządzania w branży MICE,
- profesjonalnej obsługi kelnerskiej,
- profesjonalnej obsługi barmańskiej,
- zarządzania restauracją,
- tradycji Kuchni Polskiej,
- tajników Kuchni Wegetariańskiej,
- cukiernictwa (słodki stół, mini deserki na imprezy okolicznościowe, torty).
Księgowość to proces rejestrowania, podsumowywania, analizowania i raportowania transakcji finansowych firmy lub osoby fizycznej. Podstawowym celem rachunkowości jest dostarczanie dokładnych i wiarygodnych informacji finansowych, które mogą być wykorzystywane do podejmowania decyzji, analizy finansowej i zgodności z wymogami regulacyjnymi.
Rozwój kompetencji w dziedzinie księgowości może przynieść wiele korzyści, niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem firmy, aspirującym księgowym, studentem, czy kimś, kto chce zwiększyć swoją wiedzę finansową.
Oferujemy szkolenia z zakresu m.in.:
- zmian podatkowych,
- regulacji, ktore wejdą w życie wraz z nowym rokiem,
- podstaw kadrowo- płacowych,
- zamknięcia roku podatkowego,
- analizy finansowej,
- księgowości małych i średnich przedsiębiorstw.
Fizjoterapia to dziedzina skupiająca się na świadczeniu usług służących wykształceniu,
poprawie i utrzymaniu sprawności fizycznej poprzez stosowanie m.in. specjalistycznych
ćwiczeń ruchowych i masaży terapeutycznych.
Oferujemy szkolenia z tematyki m.in.:
- Pinoterapii,
- Kienesiotapingu
- Terapii Wisceralnej,
- Urazy kręgosłupa i metody leczenia
- Terapii osteopatycznej w pediatrii.
Kosmetologia jest dziedziną, która z roku na rok zyskuje na popularności i sukcesywnie się
rozwija z uwagi na postępujący trend dbania o atrakcyjny wygląd oraz szeroko pojętą higienę życia. Do głównych zadań kosmetologa należy trafna diagnoza i doradztwo, dobranie
odpowiedniego zabiegu oraz umiejętne przeprowadzenie go. Wiedza oraz umiejętne jej
wykorzystanie stanowią podstawę budowania zaufania klientów.
Oferujemy szkolenia z tematyki m.in.:
- Karboksyterapii,
- Mezoterapii igłowej,
- Lipolizy Iniekcyjnej,
- BioPeelingów,
- Stymulatorów tkankowych,
- Wolumetrii,
- Profiloplastyki nosa,
- Oczyszczania skóry,
Możemy sprawdzić,
czy są dla Ciebie
fundusze
Weryfikacja trwa zazwyczaj 1–2 dni robocze. Odezwiemy się, by przedstawić możliwości Twojej firmy!
DANE FIRMY
Fundusze Wsparcia Sp. z o.o.
NIP 677-246-86-11
ul. Bydgoska 6,
30-056 Kraków
© Fundusze Wsparcia. Wszystkie prawa zastrzeżone.