Zespół

Trenerzy

Damian Krażewski

SPECJALIZACJA
Szeroko pojęte social media, reklama, marketing, copywriting.
DOŚWIADCZENIE
Swoją przygodę z reklamą i sprzedażą rozpoczął w 2012 roku od działalności na własne potrzebny. Z czasem liczba klientów sukcesywnie wzrastała. Od 2017 roku współprowadzi agencję reklamową Gang Art., której głównym celem jest rozbudowanie marek za pomocą strategii reklamy i marketingu. Prowadził lub audytował kilkadziesiąt fanpage’y i kont reklamowych dla Klientów z kilkunastu branż. Od 2021 roku prowadzi wykłady dla Wyższej Szkoły Bankowej. Do tego w ramach Manufaktury Inwestycji sprzedaje domy modułowe oraz działa na rynku nieruchomości.

W wolnych chwilach podpowiada innym, jak mogą prowadzić lepszy marketing. Damian stara się przekazywać wiedzę w sposób praktyczny, rozwiązując podczas szkolenia realne problemy uczestników, jak również pokazując przykłady na bazie swojego doświadczenia z pracy z Klientami. Działania Damiana charakteryzują się innowacyjnością oraz nieszablonowym sposobem myślenia w poszukiwaniu rozwiązań dotarcia do klienta.

Piotr Kaleta

SPECJALIZACJA
Marketing mediów społecznościowych, Reklama, Budowanie strategii marketingowych
DOŚWIADCZENIE
Jego główne aktywności zawodowe opierają się o startupy, marketing, zarządzanie oraz strategię biznesu. Ma doświadczenie w social media marketingu, content marketingu oraz copywritingu. W Kreatorze Wizerunku skupia się na działaniach związanych z digital marketingiem (głównie FB Ads), content marketingiem, a także na szkoleniach i doradztwie klientom - głównie z sektora MŚP - w zagadnieniach marketingowych. Aktualnie skupia się na rozwoju 2 startupów: Healthly (funkcjonalna i innowacyjna platforma telemedyczna) oraz LunchMe (aplikacja łącząca restauratorów z potencjalnymi odbiorcami ich ofert). Udziela się aktywnie w funduszu venture capital Freshman Capital, inwestującym w startupy w fazie seed / pre-seed. Specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji dla marek w mediach społecznościowych, które następnie wdraża i poddaje weryfikacji. W swoich działaniach wykazuje strategiczne myślenie, determinację, skuteczność wyznaczania celów i planowania.

Marcin Krukar

SPECJALIZACJA
Kompetencje menadżerskie, obsługa klienta, sprzedaż, zarządzanie zespołem,  przywództwo organizacyjne 
DOŚWIADCZENIE
Ponad 18 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń, ponad 12 000 godzin pracy z różnorodnymi grupami, ponad 3 000 godzin doradztwa i konsultacji biznesowych.  Przez 3 lata Koordynator Zespołu Trenerów Wewnętrznych, Trener Wewnętrzny i HR BP w Intercity. Posiadacz Międzynarodowego Certyfikatu Trenera Zarządzania w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju (od 2012) wydawanego przez MATRIK & Edexcel i BTEC Professional Qualifications. Pracownik dydaktyczny Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie (od 2012). Dyplomowany Trener Biznesu (WSE Kraków), Menedżer Projektów Szkoleniowych (Wszechnica UJ), posiada uprawnienia Wykładowcy Pozaszkolnych Form Nauczania oraz Instruktora Praktycznej Nauki Zawodu. Absolwent Kursu Mentorskiego (2013), certyfikowany Trener HRD BP (2015). Realizował szkolenia dla takich firm jak: Intersport, Kotrak, Tobbaco Concept Factory, Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej W Bełchatowie, AirRoxy, Akademia Przedsiębiorczości, UCreate, IMKER i wielu innych.

Justyna Czado

SPECJALIZACJA
Psychologia, Efektywna Komunikacja, Zarządzanie zespołem
DOŚWIADCZENIE
Psycholog, specjalista z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
Od 11 lat specjalista ds zarządzania zasobami ludzkimi i rozwoju osobistego, od ponad 20
LAT praktyk biznesu, wykładowca akademicki na studiach podyplomowych Akademii Ekonomiczno – Humanistycznej w Warszawie. Doświadczony doradca, trener, rekruter, specjalizujący się w prowadzeniu projektów szkoleniowo- mentorskich i warsztatów z zakresu kompetencji miękkich oraz technik
sprzedaży. Prowadziła warsztaty i wykłady dla instytucji państwowych takich jak GUS, ZUS,
NFOŚiGW, SW oraz dla nauczycieli i lekarzy.
Przeprowadzała projekty szkoleniowo – mentorskie, które obejmowały następującą
tematykę: rozwój kompetencji miękkich pracowników oraz menagerów: komunikacja
interpersonalna, w szczególności komunikacja wewnątrz zespołu, budowanie prawidłowej,
poziomej i pionowej komunikacji wewnątrz organizacji. Asertywna komunikacja w
zarządzaniu zespołem pracowniczym. Motywowanie, wykorzystywanie technik kreatywnych. W ostatnich latach przeprowadziła kilkaset godzin usług szkoleniowych w zakresie komunikacji oraz kompetencji miękkich

Aldona Namiestnik-Hok

SPECJALIZACJA
Doradca podatkowy oraz certyfikowana księgowa. Prowadzi szkolenia i warsztaty dotyczące tematyki rachunkowej oraz podatkowej.
DOŚWIADCZENIE
Absolwentka finansów i rachunkowości Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz studiów podyplomowych w tym obszarze. Posiada wieloletnie doświadczenie menadżerskie w obszarze finansów, rachunkowości i podatków w spółkach kapitałowych polskich i międzynarodowych branży usługowej, handlowej i produkcyjnej m.in. Alab Laboratoria, Tchibo Warszawa, Manufacturing, TZMO.  Przebywała i pracowała w Indiach jako kontroler finansowy spółki produkcyjnej. Stawia na szkolenia w przyjaznej atmosferze, w pełni merytoryczne. Zrozumienie tematyki przez uczestników to cel. Uwielbia podróże i poznawanie innych kultur.
 

Dorota Kubieniec

SPECJALIZACJA
Content marketing, digital marketing, media społecznościowe, copywriting, marketing w social mediach, analiza i audyt komunikacji marketingowej, strategie medialne, strategie komunikacji, reklama w nowych mediach
DOŚWIADCZENIE
Doświadczenie: Osiem lat doświadczenia w zakresie tworzenia treści - początkowo w formacie dziennikarskim przechodząc stopniowo w świat social mediów. Marketingiem zajmuje się od 5 lat pomagając firmom kształtować wizerunek w sieci. Od ponad dwóch lat prowadzę także warsztaty i ćwiczenia na tematy medialne, wizerunkowe, komunikacyjne czy marketingowe. W trakcie studiów doktoranckich w których łączy łączy swoje zainteresowania zawodowe z pracą badawczą,

Paweł Gawliński

SPECJALIZACJA
Reklama Google Ads (AdWords), Pozycjonowanie stron internetowych, Content marketing w SEO
 
DOŚWIADCZENIE
Ekspert i certyfikowany specjalista Google Ads i Google Analytics (od 2011 roku).

Swoją przygodę z marketingiem internetowym rozpoczął w 2010 roku od pozycjonowania stron internetowych, następnie przyszła kolej na kampanie reklamowe w Google. Zbudował i optymalizował ponad 1000 kampanii reklamowych dla Klientów z kilkunastu branż.

Umiejętności i wiedzę przekazuje kolejnym pasjonatom, prowadząc szkolenia z pozycjonowania stron i kampanii reklamowych Google Ads.

Jest przede wszystkim praktykiem. Szkolenia prowadzi w formie praktycznych warsztatów, po których każdy uczestnik będzie w stanie samodzielnie wypozycjonować swoją stronę i prowadzić kampanie reklamowe w Google.

Paweł stara się przekazywać wiedzę w sposób praktyczny, rozwiązując podczas szkolenia realne problemy uczestników, jak również pokazując przykłady na bazie swojego doświadczenia z pracy z Klientami.

Agata Rolska

SPECJALIZACJA
Social Media, Digital Marketing, Kształtowanie Wizerunku, Budowanie Strategii Marketingowych 
DOŚWIADCZENIE
Digital marketingiem, z naciskiem na social media, zajmuje się od 9 lat. Przechodziła przez różne stanowiska - od contentowca, moderatora, obsługę Klienta po koordynację i project management. Obecnie odpowiedzialna za wszystkie profile social media należące do Wolters Kluwer Polska na Facebooku, Twitterze oraz na LinkedIn, pod kątem komunikacji i obsługi technicznej oraz za szkolenia wewnętrzne. Od kilku lat przeprowadza indywidualne szkolenia oraz doradza przedsiębiorcom z obszaru MŚP między innymi w takich tematach jak: Kształtowanie wizerunku, Zarzadzanie relacjami z klientem, Audyty działań marketingowych, Budowanie strategii komunikacyjnej i marketingowej firmy, Tworzenie treści marketingowych na Social mediach.
 

Marcin Fidziński

SPECJALIZACJA
Certyfikowany trener biznesu oraz coach. Trener sprzedaży i kompetencji miękkich.
DOŚWIADCZENIE
Absolwent Studiów Podyplomowych Psychologia w Biznesie Krakowskiej Szkoły Biznesu.
Sprzedawca z bogatym doświadczeniem handlowym między innymi w dziedzinie telekomunikacji, branż wydawniczej i edukacyjnej, sportowej, medycznej oraz farmaceutycznej.
Były przedstawiciel  medyczny międzynarodowego koncernu farmaceutycznego z udokumentowanymi sukcesami : wielokrotny zdobywca tytułów „Top performer” oraz „Talent”.
Zaangażowany w liczne procesy szkoleniowe jako trener freelancer w zakresie nieruchomości, sprzedaży, zarządzania zmianą, wystąpień publicznych, autoprezentacji, wywierania wpływu i wielu innych w obszarze szeroko rozumianych kompetencji miękkich.
Szkoli i coachuje między innymi przedstawicieli zawodów medycznych wg autorskiego programu „Wywieranie wpływu w środowisku medycznym”. Lubi ludzi dążąc do budowania i utrzymywania relacji łącząc sfery prywatną z zawodową.
Zainteresowany psychologią społeczną, rolą kompetencji miękkich w osiąganiu celów, procesami rozwojowymi w organizacji i zarządzaniu.
Były muzyk rozrywkowy, multiinstrumentalista, bluesman. Żeglarz jachtowy, miłośnik dalekich podróży. Sportowiec amator. Zachłanny na nowe technologie i gadżety.

Piotr Borecki

SPECJALIZACJA
Szkolenia: kelnerskie, barmańskie, sommelierskie, baristyczne
DOŚWIADCZENIE
Piotr jest zawodowym kelnerem-bufetowym, który swoją przygodę z branżą gastronomiczną rozpoczął w 1998 r. od ukończenia liceum zawodowego o specjalizacji kelner-bufetowy. Liczba lokali gastronomicznych w których miał okazję pracować od tamtej pory oraz ich różnorodność pozwoliły mu na zgromadzenie ogromnego doświadczenia oraz gruntowne poznanie rynku. Przez lata Piotr Borecki zdobył również wiedzę i kompetencje niezbędne do wykonywania takich zawodów jak: barista, barman, sommelier, headweiter czy wreszcie manager. W przeszłości pełnił funkcję wiceprezesa Stowarzyszenia Kelnerów Polskich. Na swoim koncie ma również prowadzenie szkoleń dla nauczycieli szkół gastronomicznych oraz realizację pokazów dla szkół i hoteli (m.in. hotel „Gołębiewski” w Wiśle). Zasiadał w jury 6. edycji Krakowskiego Biegu Kelnerów.

Kinga Bałazy

SPECJALIZACJA
Nowoczesna kuchnia polska, cukiernictwo
DOŚWIADCZENIE
Kinga jest w gastronomi od 12 lat. Dziewczyna, która przekuła pasję w profesję. Zdobywała doświadczenie w renomowanych hotelach i restauracjach na całym śląsku. Wieloletni szef strefy VIP na stadionie miejskim w Tychach obsługującej cateringi na ponad 400 osób. Do niedawna Pastry Chef cukierni w Aries Hotel & SPA Wisła ****, którą tworzyła od początku powstania hotelu. Obecnie doradca kulinarny marki Purena, tworzącej zdrowe i proste rozwiązania kulinarne zarówno dla gastronomii jak i klientów indywidualnych. Przedsiębiorca i twórca marki KUCHARZ NA WYNOS, innowacyjnego projektu biznesowego, obsługującego prywatne eventy w domu u Klienta, kolacje degustacyjne oraz pokazy kulinarne. Od wielu lat trener warsztatów kulinarnych dla sektora HORECA oraz prywatnych klientów. Współpracuje ze studiem kulinarnym Pracownia Smaku w Katowicach, gdzie pokazuje tajniki modern kitchen, kuchni arabskiej, greckiej oraz światowego street foodu. Laureatka i jurorka konkursów kulinarnych. Ulubiona kuchnia to dania orientu oraz kuchnia śródziemnomorska. Fanka nowoczesnych deserów, które tworzy we własnej pracowni cukierniczej. Zamiłowanie do słodkich wypieków odziedziczyła w genach po babci. Prywatnie miłośniczka powieści kryminalnych oraz szeroko pojętej literatury z zakresu rozwoju osobistego i psychologii biznesu. Pasjonat własnoręcznego wypieku chleba oraz staropolskich kiszonek

Anna Werner-Maliszewska

SPECJALIZACJA
Doktor psychologii. Przewodnicząca Polskiego Towarzystwa Psychologii Pozytywnej. Trener biznesu. Współzałożycielka marki szkoleniowo-doradczej Brain Crafting.
Mentor rezyliencji liderów i zespołów. Wspiera jednostki i zespoły w rozwijaniu odporności psychicznej. Pracuje nad pewnością i gotowością Klienta do wyzwań. Certyfikowana facylitatorka odporności psychicznej MTQ48®, rozwoju osobowości MBTI Step I®. Coach Grupowy i Coach Zespołów Biznesowych. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu treningów, szkoleń, zarówno dla sektora prywatnego, jak i publicznego w tym sektora zdrowie.
DOŚWIADCZENIE
Głównie specjalizuje się w prowadzeniu treningów radzenia sobie ze stresem, odporności psychicznej i gotowości do wyzwań. Szkoliła służby specjalne i wojska specjalne. Twórca metody Trening Odwagi TM (Brain Crafting). Aktualnie prowadzi badania w obszarze Odwagi i Kapitału Psychologicznego. Wykłada na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie SWPS, Akademii Leona Koźmińskiego i Akademii Sztuki Wojennej. Pracowała z menadżerami i zespołami w firmach takich jak: GDDKiA, PARP, Przewozy Regionalne, Polkomtel S.A., Unilever, Ferrero, ZenithOptimedia, IKEA, Nestle S.A., Hays, Centrum Coachingu, Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Promessa Plus, Fundacja dr Clown, Żywiec Polska, SoftArchitect, Marsh McLennan, Grupa Fundamenti, Odlewnie Polskie, Obok Lasu, Fundacja Instytut Myśli Europejskiej, Med-Jar. 

Zespół Fundusze Wsparcia

Piotr Turek

STANOWISKO
Prezes Zarządu 
OPIS
Związany z marketingiem od 5 lat. Właściciel agencji promocyjnej,  kreator wizerunku oraz  spółki consultingowej - Fundusze Wsparcia. Współtworzył kilkadziesiąt kampanii promocyjnych w różnych branżach. Przeprowadził kilkaset godzin usług szkoleniowo- doradczych. Opracował kilka autorskich szkolen m.in z zakresu marketingu i budowania relacji z klientem  w branży fitness. Na przestrzeni ostatnich lat jako trener współpracował z kilkoma placówkami edukacyjnymi. Obecnie koordynuje kilkunastoosobowym zespołem Funduszy Wsparcia 

Arkadiusz Kowalski

STANOWISKO
Wiceprezes Zarządu
OPIS
Odpowiedzialny za kwestie strategiczne, w tym wyznaczanie kierunku rozwoju firmy oraz działalność operacyjną i handlową. Specjalizuje się w obsłudze dużych podmiotów. Absolwent Finansów i Rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. 

Magdalena Tatara

STANOWISKO
Menadżer Administracji 
OPIS
Główny koordynator projektów w przedsiębiorstwie. Odpowiedzialna między innymi za obieg dokumentacji między operatorami, a beneficjentami dotacji oraz za przeprowadzanie konsultacji do analiz potrzeb rozwojowych firm.

Wiktoria Majcher

STANOWISKO
Menadżer Administracji
OPIS
Do jej głównych zadań w firmie należy planowanie i nadzorowanie zaplecza administracyjnego. Odpowiedzialna za kwestie planowania realizacji projektów. Praca z zespołem sprawia jej największą satysfakcje i swój dalszy rozwój zawodowy kieruje w stronę szeroko pojętego zarządzania. 

Konrad Skórski

STANOWISKO
Kierownik sprzedaży
OPIS
Moja wiedza i umiejętności pozwalają mi tworzyć i wdrażać skuteczne strategie sprzedażowe, które przyczyniają się do wzrostu dochodów i rozwoju firmy. Ponadto, posiadam doskonałe umiejętności interpersonalne, co umożliwia mi nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami oraz budowanie efektywnej sieci kontaktów w branży. 

Daria Olszewska

STANOWISKO
Specjalista ds. projektów unijnych
OPIS
Do jej głównych zadań w firmie należy przygotowanie dokumentacji do projektów unijnych. Dodatkowo zajmuje się kwestiami organizacyjnymi związanymi z naborami do dofinansowań oraz sporządzaniem dokumentacji wewnętrznej. Studiuje na Uniwersytecie Wrocławskim.

Emilia Ślusarczyk

STANOWISKO
Specjalista ds. projektów unijnych
OPIS
Do jej głównych zadań należy przygotowanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowania unijne. Działa również w zakresie koordynowania usług szkoleniowych. Oprócz tego, w firmie podejmuje działania administracyjne oraz zajmuje się archiwizacją dokumentów. Obecnie studiuje na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.

Sandra Zbyszyńska

STANOWISKO
Specjalista ds. projektów unijnych
OPIS
Zajmuje się głownie rozliczeniami projektów unijnych. Działa także w zakresie administracyjnym, przygotowuje dokumentacje projektowe. Obecnie jest w trakcie studiów magisterskich na kierunku doradztwo podatkowe.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat

DOFINANSOWAŃ

w Twoim rejonie?

Napisz do nas!

Formularz kontaktowy

Wiadomość została wysłana.